Stats

Πέμπτη, 30 Απριλίου 2015

60:3=10 από τον Μαθηματικό Λεωνίδα Γεωργιάδη

Ο Λεωνίδας Γεωργιάδης (αδερφός του Άδωνη) σπούδασε μαθηματικός στο Πανεπιστήμιο της Πάτρας. Δείτε χωρίς δικά μας σχόλια το παρακάτω βίντεο:

Τι σημαίνει πρακτικά το νέο σύστημα εξετάσεων

Με τα σημερινά δεδομένα έχουμε να παρατηρήσουμε τα εξής:
1. Απαξίωση του δημόσιου σχολείου καθώς δεν θα μετρούν οι βαθμοί (όπως όλα δείχνουν). Ένα ακόμη πρόβλημα θα είναι ότι σε ένα τμήμα θα βρίσκονται μαζί μαθητές που θα εξεταστούν πανελλαδικά με μαθητές που θα εξεταστούν ενδοσχολικά με αυτονόητες παρενέργειες.

2. Η βαθμολογική σημασία του κάθε μαθήματος θα είναι πάρα πολύ μεγάλη (ειδικά σε σχέση με τα 6 μαθήματα). Δηλαδή αποτυχία έστω και σε ένα από τα 4 μαθήματα θα σημαίνει αυτόματα απώλεια στόχου κυρίως αν μιλάμε για υψηλόβαθμες σχολές. Στην περίπτωση ειδικά των Επιστημών Υγείας θα δούμε πάλι φαινόμενα μαθητών με 19200 μόρια να μένουν εκτός Ιατρικών Σχολών καθώς εκεί η πίεση για τέλεια γραπτά θα είναι αφόρητη. Φυσικό επόμενο θα είναι να πιεστούν προς τα επάνω σχεδόν όλες οι σχολές του πεδίου αυτού. Σε αυτό το πεδίο αναμένεται να αυξηθεί και ο αριθμός των μαθητών που θα μεταναστεύσουν για να σπουδάσουν στην σχολή που επιθυμούν. Τέλος θα ξαναζήσουμε περιπτώσεις μαθητών που με αρκετές χιλιάδες μόρια θα μένουν εκτός ΑΕΙ ειδικά στις επιστήμες Υγείας.

3.  Το 5ο μάθημα που δίνεται ως επιλογή είναι μία αρκετά δύσκολη απόφαση καθώς κρύβει πίσω του τεράστιο φόρτο εργασίας (π.χ. Μαθηματικά Κατεύθυνσης) με αποτέλεσμα να αδικείται η προετοιμασία των 4 μαθημάτων να δημιουργούνται αδικίες μεταξύ των μαθητών και να τίθενται αντιμέτωποι οι υποψήφιοι με διλήμματα της λογικής του όλα ή τίποτα. Δηλαδή τα μαθήματα που παρουσιάζονται ως επιπλέον επιλογές θα είναι αρκετά δύσκολο να επιλεγούν από τα παιδιά. 

4. Από την στιγμή που στα Πανελλαδικά εξεταζόμενα μαθήματα παραμένει ο ίδιος αριθμός ωρών στο ωρολόγιο πρόγραμμα του σχολείου αυτό σημαίνει απλά ότι θα ευνοηθούν τα ιδιαίτερα μαθήματα καθώς με τα 4 μαθήματα θα είναι οικονομικά ανεκτό για κάποια οικογένεια να αντέξει το βάρος αλλά και φυσικά τα καλά φροντιστήρια. Όμως ο μαθητής σε κάθε περίπτωση θα είναι πιο απαιτητικός καθώς θα πρέπει να είναι σίγουρος για τον κάθε καθηγητή που τον προετοιμάζει αφού με τα 4 μαθήματα δεν θα μπορεί να πει ο μαθητής αυτό το μάθημα δεν το μπορώ ή δεν το έχω καθώς κάτι τέτοιο θα σημαίνει αποτυχία (κάτι που δεν ίσχυε τόσο έντονα με τα 6 μαθήματα).

Τετάρτη, 29 Απριλίου 2015

Ζητούν απόσυρση του πολυνομοσχεδίου για την Παιδεία

Συλλογή υπογραφών από πανεπιστημιακούς του ΑΠΘ

Να αποσυρθεί το πολυνομοσχέδιο του υπουργείου Παιδείας «για την Οργάνωση και τη Λειτουργία του Εκπαιδευτικού Συστήματος», προκειμένου να γίνει δημόσια διαβούλευση (1-2 μηνών) για τις αλλαγές, που προωθεί, ζητούν τα μέλη της «Ενωτικής Πρωτοβουλίας ΑΠΘ», της ομάδας με τη μεγαλύτερη εκπροσώπηση στον Ενιαίο Σύλλογο Διδακτικού και Ερευνητικού Προσωπικού (ΕΣΔΕΠ) του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης.

Οι πανεπιστημιακοί, που έχουν ξεκινήσει προσπάθεια συλλογής υπογραφών μέσω του Διαδικτύου (petition) για την απόσυρση του νομοσχεδίου, αντιδρούν σε μία σειρά προωθούμενων ρυθμίσεων, όπως η κατάργηση των Συμβουλίων, η παύση της θητείας των νυν πρυτάνεων, η αυξημένη συμμετοχή των φοιτητών στις εκλογές και λειτουργίες των διοικητικών οργάνων, η κατάργηση της ηλεκτρονικής ψηφοφορίας στις εκλογές και η επιστροφή των «αιωνίων» φοιτητών.

Οδηγίες για τον τρόπο αξιολόγησης των μαθημάτων Α ́ και Β ́ τάξεων Ημερησίων και Α ́ και Β ́ τάξεων Εσπερινών Επαγγελματικών Λυκείων για το σχολικό έτος 2014-2015

Μετά από σχετική εισήγηση του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής (Πράξη 69/25-11-2014 του Δ.Σ.), το υπουργείο Παιδείας απέστειλε σήμερα στα Λύκεια τις παρακάτω οδηγίες που αφορούν στον τρόπο αξιολόγησης των μαθημάτων των Α ́ και Β ́ τάξεων Ημερησίων και Α ́ και Β ́ τάξεων Εσπερινών ΕΠΑ.Λ. για το σχολικό έτος 2014-2015.

ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ ΓΙΑ ΝΑ ΑΝΟΙΞΕΤΕ ΤΗΝ  ΕΓΚΥΚΛΙΟ
Σχετικά με τον τρόπο αξιολόγησης και την προαγωγή των μαθητών των Α ́ και Β ́ τάξεων (Ημερήσιων & Εσπερινών) Επαγγελματικών Λυκείων και ειδικότερα όσον αφορά τις γραπτές προαγωγικές εξετάσεις της Α ́ και Β ́ τάξης των Επαγγελματικών Λυκείων ισχύουν τα κάτωθι:
1. Τα θέματα των γραπτών προαγωγικών και απολυτηρίων εξετάσεων λαμβάνονται από την ύλη
που ορίζεται ως εξεταστέα για κάθε μάθημα κατά το έτος που γίνονται οι εξετάσεις. Οι ερωτήσεις είναι ανάλογες με εκείνες που υπάρχουν στα σχολικά εγχειρίδια και στις οδηγίες του ΙΕΠ, διατρέχουν όσο το δυνατόν μεγαλύτερη έκταση της εξεταστέας ύλης, ελέγχουν ευρύ φάσμα διδακτικών στόχων και είναι κλιμακούμενου βαθμού δυσκολίας. Οι μαθητές απαντούν υποχρεωτικά σε όλα τα θέματα.

Ειδικά μαθήματα και πανελλαδικές του 2016

Μέχρι 20 Σεπτεμβρίου η επιβεβαίωση της Αρχικής Δήλωσης Μαθημάτων Προσανατολισμού

Το εξεταστικό σύστημα θα περιλαμβάνεται σε νομοσχέδιο του Υπουργείου Παιδείας που θα συζητηθεί εκτάκτως την εβδομάδα που μας έρχεται. Πέρα από τα όσα είναι γνωστά και έχουν γραφτεί για το εξεταστικό υπάρχουν και άλλες πληροφορίες που εξάγονται από το κείμενο που έχουμε στη διάθεση μας.

Ειδικά μαθήματα:

Ο υποψήφιος που μεταξύ των Τμημάτων που επέλεξε περιέλαβε και Τμήμα για το οποίο απαιτείται εξέταση σε ένα ή περισσότερα ειδικά μαθήματα ή δοκιμασίες, σύμφωνα με τις διατάξεις που ισχύουν κάθε φορά, πρέπει να έχει εξεταστεί το ίδιο έτος στα απαιτούμενα ειδικά μαθήματα ή δοκιμασίες και να έχει επιτύχει βαθμολογία στο καθένα από αυτά τουλάχιστον ίση με το μισό της προβλεπόμενης μέγιστης δυνατής

Τέσσερα ελληνικά πανεπιστήμια στη λίστα των καλύτερων πανεπιστημίων στον κόσμο

Τέσσερα ελληνικά πανεπιστήμια «φιγουράρουν» στη λίστα των καλύτερων πανεπιστημίων στον κόσμο, σύμφωνα με τον νέο διεθνή πίνακα κατάταξης των πανεπιστημίων της «QS», ανά γνωστικό αντικείμενο.
Πρόκειται για το Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο, το οποίο κατατάσσεται στην 29η θέση στον τομέα της Αστικής και Δομικής Μηχανικής (Civil and Structural Engineering), ενώ στον ίδιο τομέα, το Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης βρίσκεται στα καλύτερα 100 πανεπιστήμια και το Πανεπιστήμιο Πατρών, στα καλύτερα 150.

Τρίτη, 28 Απριλίου 2015

Οι τροπολογίες αποσύρονται απο το Υπουργείο Παιδείας

Θύελλα αντιδράσεων από την αντιπολίτευση προκάλεσε η κυβερνητική επιλογή να κατατεθούν τέσσερις τροπολογίες του υπ. Παιδείας, που περιλαμβάνουν αλλαγές και στις Πανελλήνιες, στο νομοσχέδιο για την αθλητική βία.

Οι τροπολογίες κατατέθηκαν χωρίς να έχει προηγηθεί η προβλεπόμενη διαδικασία ακρόασης των φορέων της εκπαιδευτικής κοινότητας, κάτι που προκάλεσε τις αντιδράσεις των βουλευτών της αντιπολίτευσης.

Μπροστά σε αυτές τις εξελίξεις, ο αναπληρωτής υπουργός Παιδείας Τάσος Κουράκης, που βρισκόταν στη Βουλή, απέσυρε άρον-άρον τις τέσσερις τροπολογίες, και δήλωσε πως επανακατατεθούν ως ξεχωριστό νομοσχέδιο, που θα συζητηθεί με διαδικασίες κατεπείγοντος νομοσχεδίου, την επόμενη εβδομάδα.

Οι τέσσερις τροπολογίες, αφορούν την διάκριση των Προτύπων και των Πειραματικών σχολείων, με επανακαθορισμό του πλαισίου λειτουργίας τους, και τον επανακαθορισμό της διαδικασίας επιλογής του διευθυντή, του υποδιευθυντή και του εκπαιδευτικού τους προσωπικού, την κατάργηση των επιτροπών αποτίμησης συγγραφικού έργου, την κατάργηση της "ολιγόλεπτης συνέντευξης", για την επιλογή των διευθυντών Εκπαίδευσης και σχολικών μονάδων και την αντικατάστασή της με ένα νέο σύστημα επιλογής, τον περιορισμό των σχολικών συμβουλίων στην αρμοδιότητα επιλογής σχολικών συμβούλων και όχι Διευθυντών. Επίσης, ρυθμίζονται ζητήματα, που αφορούν το πρόγραμμα του Γενικού Λυκείου, την απόλυση των μαθητών και την εισαγωγή των αποφοίτων στην τριτοβάθμια εκπαίδευση.

Δημόσια Παρέμβαση για το Εξεταστικό

Η σημερινή και μάλλον τελεσίδικη ανακοίνωση του Υπουργείου Παιδείας, αναφορικά με το Νέο Μεταβατικό Εξεταστικό Σύστημα εισαγωγής των υποψηφίων στα ΑΕΙ και ΑΤΕΙ το οποίο θα ισχύσει από τις Πανελλαδικές Εξετάσεις του 2016, μάς υποχρεώνει να διατυπώσουμε δημόσια και θαρρετά τους προβληματισμούς μας.
Ως μάχιμοι Εκπαιδευτικοί στην Ιδιωτική Φροντιστηριακή Εκπαίδευση κωδικοποιούμε τις επισημάνσεις μας συνεκτιμώντας μάλιστα και τους προβληματισμούς πολλών συναδέλφων της Δημόσιας Εκπαίδευσης, οι οποίοι έχουν προβεί σε ανάλογες τοποθετήσεις. Επιγραμματικά οφείλουμε να αναφέρουμε τα ακόλουθα:

Η σημασία της Πιστοποίησης Α και Β επιπέδου και μία αδικία (επιστολή) νέα δεδομένα

Έγιναν αλλαγές (μάλλον μας διαβάζουν):
Πλέον δεν είναι απαραίτητη προυπόθεση για θέση ευθύνης και προσμετράται μόνο κατά 0,5 μονάδα:

 Αποτίμηση κριτηρίων επιλογής Διευθυντών Εκπαίδευσης, Προϊσταμένων ΚΕΔΔΥ και  Διευθυντών σχολικών μονάδων και  Ε.Κ.
 Το άρθρο 14 του ν. 3848/2010 (Α΄ 71), αντικαθίσταται ως ακολούθως:
    «1.Τα κριτήρια επιλογής  Διευθυντών Εκπαίδευσης και Διευθυντών σχολικών μονάδων και  Ε.Κ. αποτιμώνται κατά τα οριζόμενα στις επόμενες παραγράφους.
   2. Το κριτήριο της επιστημονικής – παιδαγωγικής συγκρότησης και κατάρτισης αποτιμάται με 9 έως 11 μονάδες κατ’ ανώτατο όριο, οι οποίες κατανέμονται ως εξής:
α) Διδακτορικό δίπλωμα: 4 μονάδες και Μεταπτυχιακός τίτλος σπουδών: 3 μονάδες. Σε περίπτωση που ο υποψήφιος κατέχει Διδακτορικό δίπλωμα και Μεταπτυχιακό τίτλο σπουδών λαμβάνει κατά ανώτατο όριο 4 μονάδες. Μεταπτυχιακός τίτλος σπουδών ενός έτους δεν μοριοδοτείται. Διδακτορικό δίπλωμα ή μεταπτυχιακός τίτλος σπουδών που ήταν αναγκαίο προσόν για το διορισμό δεν μοριοδοτείται. Η κατοχή δεύτερου μεταπτυχιακού ή διδακτορικού τίτλου σπουδών δεν μοριοδοτείται επιπροσθέτως
β) Τίτλος Διδασκαλείου Εκπαίδευσης (μόνο για στελέχη της Πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης):   2 μονάδες
γ) Δεύτερο πτυχίο πανεπιστημίου ή Τ.Ε.Ι.: 2 μονάδες εφόσον δεν ήταν αναγκαίο προσόν  για τον διορισμό ή δεν αποτέλεσε  προϋπόθεση για απόκτηση πτυχίου το οποίο χρησιμοποιήθηκε για διορισμό.
δ) Πτυχίο Παιδαγωγικής Ακαδημίας ή Σχολής Νηπιαγωγών:  0,5 μονάδα, εφόσον δεν ήταν αναγκαίο προσόν για το διορισμό ή δεν αποτέλεσε προϋπόθεση για απόκτηση πτυχίου εξομοίωσης, το οποίο χρησιμοποιήθηκε για διορισμό και εφόσον δεν υφίσταται η μοριοδότηση της προηγούμενης περίπτωσης β΄.
Όλοι οι τίτλοι σπουδών, εφόσον προέρχονται από ιδρύματα ανώτατης εκπαίδευσης της αλλοδαπής, πρέπει να είναι αναγνωρισμένοι από το Δ.Ο.Α.Τ.Α.Π. / ΔΙ.Κ.Α.Τ.Σ.Α. ή Ινστιτούτο Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Ι.Τ.Ε.).
ε) Βεβαίωση ή πιστοποιητικό ετήσιας επιμόρφωσης σε Σ.Ε.Λ.Μ.Ε., Σ.Ε.Λ.Δ.Ε., Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε. / Σ.Ε.Λ.Ε.Τ.Ε., εφόσον δεν ήταν αναγκαίο προσόν για τον διορισμό:  0,5 μονάδα.  Αν  ο υποψήφιος έχει περισσότερα πιστοποιητικά ή βεβαιώσεις δεν μοριοδοτούνται αθροιστικά.
στ) Πιστοποιημένη επιμόρφωση στις Τ.Π.Ε. επιπέδου 1: 0,5 μονάδες. Οι εκπαιδευτικοί των κλάδων ΠΕ19 και ΠΕ20 δεν μοριοδοτούνται.
ζ) Πιστοποιημένη γνώση μίας ξένης γλώσσας με τίτλο επιπέδου Β2: 0,5 μονάδα.
η) Πιστοποιημένη γνώση μίας ξένης γλώσσας με τίτλο επιπέδου ανώτερου του Β2: 1 μονάδα.   Αν ο υποψήφιος κατέχει διαφόρων επιπέδων αποδεικτικά γνώσης της ίδιας ξένης γλώσσας μοριοδοτείται μόνον η πιστοποιημένη γνώση στο ανώτερο επίπεδο.  Η πιστοποιημένη γνώση και δεύτερης ξένης γλώσσας μοριοδοτείται κατά το ήμισυ της μοριοδότησης της πρώτης ξένης γλώσσας. Η γνώση ξένης γλώσσας μοριοδοτείται με βάση τίτλους που ορίζονται από τα προβλεπόμενα στις διαδικασίες επιλογής του Α.Σ.Ε.Π. Δεν μοριοδοτείται η γνώση ξένης γλώσσας που αποτέλεσε ειδικό προσόν διορισμού.  Δεν μοριοδοτείται η γνώση ξένης γλώσσας εφόσον έχει χρησιμοποιηθεί ως τυπικό προσόν για την απόκτηση κάποιου εκ των παραπάνω κριτηρίων επιστημονικής – παιδαγωγικής συγκρότησης και κατάρτισης και τα οποία έχουν ήδη μοριοδοτηθεί με οποιοδήποτε τρόπο σε προηγούμενο εδάφιο.

Τροπολογίες στο νομοσχέδιο για «Για την αντιμετώπιση της βίας στα γήπεδα»

Το Υπουργείο Πολιτισμού, Παιδείας και Θρησκευμάτων κατέθεσε στην Μόνιμη Επιτροπή Μορφωτικών Υποθέσεων της Βουλής τις τροπολογίες που περιλαμβάνονται στο νομοσχέδιο «Για την αντιμετώπιση της βίας στα γήπεδα» του Υφυπουργού Αθλητισμού κ. Σταύρου Κοντονή και αφορούν τη ρύθμιση επειγόντων ζητημάτων για την εξασφάλιση της ομαλής λειτουργίας της εκπαιδευτικής διαδικασίας και την απρόσκοπτη λειτουργία των σχολικών μονάδων.

ΕΞΕΤΑΣΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ
Επειδή α) δεν είχε γίνει καμία προετοιμασία από τις ηγεσίες του Υπουργείου για την εφαρμογή του «Νέου Λυκείου» (δεν υπήρχαν ούτε αναλυτικά, ούτε ωρολόγια προγράμματα) ώστε να λειτουργήσουν τα σχολεία από την επόμενη σχολική χρονιά και β) επειδή το σύστημα με το οποίο οι μαθήτριες/ τες είχαν περιορισμένες δυνατότητες επιλογής σχολών και πολλά παιδιά με υψηλή βαθμολογία έμειναν εκτός Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης, το Υπουργείο Πολιτισμού, Παιδείας και Θρησκευμάτων προχώρησε στις παρακάτω παρεμβάσεις του συστήματος εισαγωγής στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση, το οποίο θα ισχύσει από την επόμενη σχολική χρονιά:
-Διαμορφώνονται τρεις ομάδες προσανατολισμού: Ανθρωπιστικών Σπουδών, Θετικών Σπουδών και Σπουδών Οικονομίας και Πληροφορικής),
-Ορίζονται πέντε Επιστημονικά πεδία: Ανθρωπιστικές, Νομικές και Κοινωνικές Επιστήμες, Θετικές Επιστήμες, Επιστήμες Ζωής και Υγείας, Επιστήμες της Εκπαίδευσης, Επιστήμες Οικονομίας και Πληροφορική.

Επιστολή για το νέο σύστημα εισαγωγής στα Πανεπιστήμια

Μπορείτε να διαβάσετε την επιστολή παρακάτω:


Αν επιθυμείτε να κατεβάσετε το αρχείο μπορείτε να κάνετε κλικ παρακάτω:
Αν θέλετε να προσυπογράψετε την επιστολή μπορείτε να κάνετε κλικ παρακάτω:
Αν θέλετε να δείτε ποιοί υπέγραψαν ήδη την επιστολή μπορείτε να κάνετε κλικ παρακάτω:
Σε κάθε περιπτώση παρακαλούμε όπως την αναμεταδώσετε με όποιον τρόπο μπορείτε ώστε να φτάσει σε περισσότερους συμπολίτες μας.

Ποια μαθήματα αυξομειώνουν τις βάσεις σε ΑΕΙ και ΤΕΙ

Στις πανελλαδικές εξετάσεις υπάρχουν μαθήματα τα οποία «παραδοσιακά» δημιουργούν προβλήματα στην πλειονότητα των υποψηφίων και άλλα στα οποία η εξασφάλιση υψηλής βαθμολογίας δεν είναι συνήθως μια πολύ δύσκολη διαδικασία
Τις πρώτες ημέρες του Μαΐου όλοι οι υποψήφιοι των πανελλαδικών εξετάσεων θα προμηθευτούν το δελτίο εξεταζομένου, το οποίο είναι απαραίτητο για τη συμμετοχή τους στις εξετάσεις. Στο δελτίο εξεταζομένου αναγράφεται και το συγκεκριμένο εξεταστικό κέντρο στο οποίο θα πρέπει οι υποψήφιοι να προσέρχονται για την εξέταση στα πανελλαδικά μαθήματα ή σε τυχόν ειδικά μαθήματα.
Οι λίγες εβδομάδες που απέμειναν ώς τη Δευτέρα 18 Μαΐου που αρχίζουν οι εξετάσεις είναι μια πρώτης τάξεως ευκαιρία για τους χιλιάδες υποψηφίους να αφιερώσουν περισσότερο χρόνο για την οργάνωση της μελέτης τους στα πανελλαδικώς εξεταζόμενα μαθήματα.
Στις πανελλαδικές εξετάσεις υπάρχουν μαθήματα τα οποία «παραδοσιακά» δημιουργούν προβλήματα στην πλειονότητα των υποψηφίων και άλλα στα οποία η εξασφάλιση υψηλής βαθμολογίας δεν είναι συνήθως μια πολύ δύσκολη διαδικασία. Η χαρτογράφηση των μαθημάτων αυτών αποτελεί έναν «οδηγό» για το πού, σ’ αυτό το τελευταίο χρονικό διάστημα, πρέπει να δώσουν ιδιαίτερη βαρύτητα οι υποψήφιοι όλων των κατευθύνσεων. Αναφερόμαστε στα μαθήματα εκείνα στα οποία οι υποψήφιοι συναντούν τις μεγαλύτερες δυσκολίες τα τελευταία χρόνια, τα οποία, βεβαίως, πρέπει να προσεχθούν ιδιαίτερα από αυτούς.
Είναι χαρακτηριστικό ότι ενώ το 2009 και το 2010 είχαμε πάνω από 10 χιλιάδες αριστούχους (10.688 και 10.571 αντίστοιχα), από το 2011 και μετά ο αριθμός των αριστούχων προσγειώνεται κάτω από τις 7.000, ενώ το 2013 είναι μόλις 4.651. Πρόκειται για τον μικρότερο αριθμό αριστούχων την τελευταία 10ετία. Παράλληλα, την τελευταία πενταετία, για να μην πάμε παλιότερα, με μια σταθερότητα που προκαλεί προβληματισμό, περίπου ο ένας στους τρεις εξετασθέντες βρίσκεται με βαθμολογίες κάτω από τη βάση. Οι περισσότεροι προέρχονταν από την Τεχνολογική Κατεύθυνση ΙΙ και οι λιγότεροι από τη Θετική.

Οδηγίες εξετάσεων στα μαθηματικά όλων των τάξεων του Γυμνασίου

Δείτε τις οδηγίες για τις προαγωγικές και απολυτήριες εξετάσεις όλων των τάξεων του Γυμνασίου που απέστειλε σήμερα , μετά την εκπαιδευτική συνάντηση με τους διδάσκοντες μαθηματικά στο Γυμνάσιο, ο Σχολικός Σύμβουλος Μαθηματικών των Νομών Δωδεκανήσου και Κυκλάδων Καραγιάννης Ιωάννης  στα Γυμνάσια της Περιφέρειας ευθύνης του.
Κάντε κλικ στους επόμενους συνδέσμους για να ανοίξετε τις οδηγίες και την παρουσίαση αντίστοιχα.

ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΑΡΑΓΙΑΝΝΗΣ

Τι πρέπει να τρώει ένα παιδί όταν διαβάζει

Οι πανελλήνιες εξετάσεις βρίσκονται προ των πυλών, προκαλώντας ιδιαίτερο άγχος σε μαθητές και γονείς. 

Βασική επιδίωξη είναι η καλύτερη δυνατή απόδοση, που θα οδηγήσει σε επίτευξη των στόχων και επιβράβευση των προσπαθειών μιας ολόκληρης χρονιάς. Η «σωστή» διατροφή των μαθητών κατά τη διάρκεια αυτής της απαιτητικής περιόδου παίζει σημαντικό ρόλο, καθώς μπορεί να προσφέρει όλα τα απαραίτητα συστατικά που θα συμβάλλουν στην ενίσχυση της πνευματικής τους απόδοσης.


Παρακάτω θα βρείτε χρήσιμες συμβουλές για τη διατροφή των παιδιών στην περίοδο των εξετάσεων:
Ξεκινήστε τη μέρα με ένα πλήρες και ισορροπημένο πρωινό. Η κατανάλωση πρωινού συμβάλλει στην ενίσχυση της πνευματικής απόδοσης, ενώ έχει συσχετιστεί από μελέτες με βελτίωση της μνήμης, της συγκέντρωσης, καθώς και των σχολικών επιδόσεων. Ένα ισορροπημένο πρωινό θα πρέπει ιδανικά να περιλαμβάνει συνδυασμό γάλακτος ή γαλακτοκομικού προϊόντος, δημητριακών ολικής άλεσης ή προϊόντων τους και φρούτων.

Τι είπε ο Τ.. Κουράκης για τις τροπολογίες: προαγωγή μαθητών στο Λύκειο με Μ.Ο 9,5, την Τράπεζα Θεμάτων και την αναπλήρωση ωρών λόγω καταλήψεων

Έγιναν ορισμένες παρανοήσεις, όσον αφορά τις τροπολογίες που κατατέθηκαν προς ψήφιση στη Βουλή για την προαγωγή των μαθητών στο Λύκειο με Μέσο Ορο το 9,5 και στην αναπλήρωση των  χαμένων διδακτικών ωρών λόγω μαθητικών καταλήψεων, είπε ο Αναπληρωτής υπουργός Παιδείας Τάσος Κουράκης σήμερα στην Επιτροπή  Μορφωτικών Υποθέσεων Υποθέσεων της Βουλής  , ενώ για την τράπεζα θεμάτων είπε: «νομίζω ότι ο καθένας ξέρει τι γίνεται και έχει μια θέση».

Πόσοι φοιτητές εισάγονται σε κάθε ΤΕΙ

Παρακάτω σας παρουσιάζουμε τις θέσεις εισακτέων στα Τεχνολογικά Ιδρύματα, στην Ανώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε) καθώς και Ανώτατες Σχολές Τουριστικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.Τ.Ε) φθάνουν τις 24.145 θέσεις. Ειδικότερα:
ΤΕΙ
ΑΝΩΤΕΡΗ ΣΧΟΛΗ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΩΝ
ΑΝΩΤΕΡΗ ΣΧΟΛΗ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΩΝ ΡΟΔΟΥ (ΑΣΤΕΡ) 75
ΑΝΩΤΕΡΗ ΣΧΟΛΗ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΩΝ ΚΡΗΤΗΣ (ΑΣΤΕΚ) 75
ΤΕΙ ΑΘΗΝΑΣ
ΑΙΣΘΗΤΙΚΗΣ & ΚΟΣΜΗΤΟΛΟΓΙΑΣ 105
ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ & ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗΣ 105
ΕΡΓΟΘΕΡΑΠΕΙΑΣ 105
ΕΣΩΤΕΡΙΚΗΣ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗΣ, ΔΙΑΚΟΣΜΗΣΗΣ ΚΑΙ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΩΝ 90
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΤΕ 90
ΙΑΤΡΙΚΩΝ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΩΝ 105
ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ 105
ΜΑΙΕΥΤΙΚΗΣ 105
ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΒΙΟΪΑΤΡΙΚΗΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΤΕ 105
ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΗΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΤΕ 90
ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΤΕ 110
ΝΑΥΠΗΓΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΤΕ 90

9ο Μαθηματικό Καλοκαιρινό Σχολείο στην Ημαθία

9ο ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΟ ΣΧΟΛΕΙΟ
Ημαθίας
2– 8 Αυγούστου 2015
     Το Παράρτημα Ημαθίας της Ελληνικής Μαθηματικής Εταιρείας, σε συνεργασία με την Επιτροπή Διαγωνισμών της ΕΜΕ διοργανώνει το 9ο Μαθηματικό Καλοκαιρινό Σχολείο στον Άγιο Νικόλαο Νάουσας, στο διάστημα 2 – 8  Αυγούστου 2015.
     Οι μαθητές διαμένουν στο Ξενοδοχείο «ΑΜΠΕΛΩΝΑΣ» (http://www.hotel-ampelonas.com/), που βρίσκεται στην μοναδικής φυσικής ομορφιάς περιοχή του Αγίου Νικολάου. Το ξενοδοχείο διαθέτει γήπεδα, πισίνα και γυμναστήριο, ενώ πολύ κοντά βρίσκεται και το Ολυμπιακών διαστάσεων κολυμβητήριο.
     Τα μαθήματα πραγματοποιούνται καθημερινά σε πέντε διδακτικές ώρες από την Δευτέρα 3 Αυγούστου έως την Παρασκευή 7 Αυγούστου. Το πρόγραμμα διδασκαλίας, η ύλη και οι καθηγητές που θα διδάξουν, τελούν υπό την εποπτεία και επιστημονική καθοδήγηση της Επιτροπής Διαγωνισμών της Ελληνικής Μαθηματικής Εταιρείας. Τα απογεύματα οι μαθητές έχουν ένα πλήρες πρόγραμμα δραστηριοτήτων (διαλέξεις, αθλητικά, πολιτιστικές επισκέψεις).    Σε κάθε μαθητή δίνεται τσάντα που περιέχει σημειώσεις των μαθημάτων ανάλογα με την τάξη του.
     Τα γεύματα των παιδιών πρωί, μεσημέρι, βράδυ ανταποκρίνονται στις σωματικές και πνευματικές τους ανάγκες. Οι χώροι διαμονής φυλάσσονται όλο το 24ωρο από τις υπηρεσίες ασφαλείας του Ξενοδοχείου, αλλά και από άτομα που θα ανήκουν στην οργανωτική επιτροπή του Μ.Κ.Σ. και του Παραρτήματος της Ημαθίας.

Δευτέρα, 27 Απριλίου 2015

Το σκεπτικό του ΣτΕ για της μετεγγραφές στο οποίο θα στηριχθεί ο υπουργός για να κάνει το νέο νόμο

Ο υπουργός Παιδείας Αριστείδης Μπαλτάς δήλωσε πρόσφατα πως το νέο θεσμικό πλαίσιο για τις μετεγγραφές των φοιτητών θα βασίζεται στο σκεπτικό (υποδείξεις) της Ολομέλειας του Συμβουλίου της Επικρατείας στην απόφαση για τις Αρχιτεκτονικές Σχολές.

Η Ολομέλεια του ΣτΕ  στο σκεπτικό της αναφέρει τα εξής:
Επειδή, περαιτέρω, σύμφωνα με το άρθρο 16 του Συντάγματος, είναι επιβεβλημένη η εύρυθμη λειτουργία των σχολών και των τμημάτων των ανωτάτων εκπαιδευτικών ιδρυμάτων καθ’ όλο τον χρόνο των σπουδών των εισαγομένων.
Συνεπώς, κάθε εισαγόμενος πρέπει, κατ’ αρχήν, να φοιτά στη σχολή ή στο τμήμα, όπου εισάγεται, μέχρι την αποφοίτησή του. Κατ’ εξαίρεση ο κοινός νομοθέτης δύναται να θεσπίζει διατάξεις που επιτρέπουν τις μετεγγραφές εκείνων των φοιτητών, οι οποίοι αδυνατούν να συνεχίσουν τις σπουδές τους στη σχολή ή στο τμήμα, όπου έχουν εισαχθεί, λόγω προβλημάτων υγείας που αντιμετωπίζουν οι ίδιοι ή λόγω ανυπέρβλητης οικονομικής δυσχέρειας και ζητούν να μετεγγραφούν σε αντίστοιχη σχολή ή τμήμα ανωτάτου εκπαιδευτικού ιδρύματος που εδρεύει σε άλλη πόλη, όπου αποδεδειγμένα θα έχουν την αναγκαία για τη φοίτησή τους ιατρική ή οικονομική, κατά περίπτωση, υποστήριξη. Επιπροσθέτως, χάριν προστασίας της εύρυθμης λειτουργίας και σεβασμού της πλήρους αυτοδιοικήσεως των ανωτάτων εκπαιδευτικών ιδρυμάτων, το άρθρο 16 του Συντάγματος επιβάλλει στον κοινό νομοθέτη κατά τη θέσπιση των διατάξεων περί μετεγγραφών:
α) να προβλέπει ανώτατο όριο για τις καθ’ έκαστο ακαδημαϊκό έτος επιτρεπόμενες μετεγγραφές, το οποίο ευλόγως δεν δύναται να υπερβαίνει – συνολικά για τα εξάμηνα σπουδών – ποσοστό 10% επί των κατά το ίδιο ακαδημαϊκό έτος εισαγομένων σε κάθε σχολή ή τμήμα υποδοχής και
β) να καθιστά τα όργανα των σχολών και των τμημάτων υποδοχής αποφασιστικώς αρμόδια για να εκτιμούν, με ειδικώς αιτιολογημένη κρίση και χωρίς υποχρέωση εξαντλήσεως του ως άνω ορίου, αν και σε ποιο βαθμό επιτρέπουν οι λειτουργικές δυνατότητές τους τη διενέργεια μετεγγραφών κατά το συγκεκριμένο ακαδημαϊκό έτος και, ακολούθως, να αποφασίζουν επί των σχετικών αιτήσεων των ενδιαφερομένων συνεκτιμώντας και την επίδοση εκάστου εξ αυτών στις σπουδές του. Αν και κατά τη γνώμη των Συμβούλων Θ. Αραβάνη, Αντ. Χλαμπέα και Ελ. Παπαδημητρίου, με την οποία συντάχθηκε ο Πάρεδρος Νικ. Μαρκόπουλος, το άρθρο 16 του Συντάγματος επιβάλλει, χάριν της εύρυθμης λειτουργίας των σχολών και των τμημάτων των ανωτάτων εκπαιδευτικών ιδρυμάτων, αυστηρότερο περιορισμό στις ρυθμίσεις του κοινού νομοθέτη περί μετεγγραφών, ώστε αυτές να αφορούν μόνο φοιτητές με προβλήματα υγείας.

Στροφή σε Τουρισμό, Γεωργία & Ναυτιλιακά

Στροφή στα τουριστικά επαγγέλματα, στον πρωτογενή τομέα (Γεωπονίας, Τεχνολογίας Τροφίμων και Διατροφής), και στο Εμπορικό Ναυτικό κάνουν οι μαθητές της Τεχνικής Εκπαίδευσης σε μια προσπάθεια να εξασφαλίσουν με την αποφοίτησή τους μια θέση στην αγορά εργασίας.

Τα στατιστικά στοιχεία δείχνουν ότι η οικονομική κρίση οδηγεί τους νέους οι οποίοι σπουδάζουν στην τεχνική επαγγελματική εκπαίδευση να επιλέξουν ειδικότητες με βασικό κριτήριο την επαγγελματική τους αποκατάσταση.
Οι παραδοσιακοί τομείς της οικονομίας μας, τουρισμός, γεωργία, ναυτιλία, οι οποίοι έχουν εγκαταλειφθεί, επανέρχονται στο προσκήνιο
Οι παραδοσιακοί τομείς της οικονομίας μας, τουρισμός, γεωργία, ναυτιλία, οι οποίοι έχουν εγκαταλειφθεί, επανέρχονται στο προσκήνιο
Γι' αυτό τον λόγο ορισμένες ειδικότητες έχουν τεράστια αύξηση στη ζήτηση. Για παράδειγμα οι μαθητές σε ειδικότητες όπως η Σύγχρονη Επιχειρηματική Γεωργία, Τεχνολογίας και Ελέγχου Τροφίμων, Διατροφής κ.ά. αυξήθηκαν μέσα σε ένα έτος κατά 34%.
Αυξηση υπάρχει και στον Τομέα Διοίκησης και Οικονομίας αλλά και «Υπαλλήλων Τουριστικών Επιχειρήσεων».

Πρόγραµµα εξετάσεων Γυμνασίων, ΓΕΛ και ΕΠΑΛ σχολικού έτους 2014-2015

Σας γνωρίζουμε ότι μετά τη λήξη των μαθημάτων του διδακτικού έτους 2014-2015, την Τετάρτη 13 Μαΐου 2015, σύμφωνα με τη με αρ. πρ. 58567/Δ2/09-04-2015 Υ.Α. (Β΄ 629), για τις προαγωγικές, απολυτήριες και πτυχιακές εξετάσεις των μαθητών των σχολείων της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης θα ισχύσουν τα ακόλουθα:

ΓΥΜΝΑΣΙΑ (ΗΜΕΡΗΣΙΑ ΚΑΙ ΕΣΠΕΡΙΝΑ)
- Οι προαγωγικές και απολυτήριες εξετάσεις όλων των τάξεων του Γυμνασίου θα αρχίσουν την Τρίτη 19 Μαΐου 2015 και θα διαρκέσουν μέχρι και τη Δευτέρα 15 Ιουνίου 2015.
- Οι επαναληπτικές εξετάσεις των μαθητών όλων των τάξεων του Γυμνασίου να έχουν ολοκληρωθεί μέχρι και την Πέμπτη 18 Ιουνίου 2015.
Σύμφωνα με τις κείμενες διατάξεις, μέσα σε πέντε (5) εργάσιμες ημέρες από την έκδοση των αποτελεσμάτων των προαγωγικών - απολυτηρίων εξετάσεων Ιουνίου, οι κηδεμόνες των μαθητών ή οι ίδιοι, εφόσον είναι ενήλικοι, μπορούν να υποβάλουν αίτηση στο σχολείο, όπου φοιτούν, με την οποία ζητούν την αναβαθμολόγηση ενός ή περισσότερων γραπτών δοκιμίων. Η αίτηση συνοδεύεται με το προβλεπόμενο παράβολο για κάθε γραπτό δοκίμιο.

Τριετής η φοίτηση στα ΑΣΣΥ - Δείτε τις αποφάσεις

Ποιες σχολές ανήκουν στις Ανώτερες Στρατιωτικές Σχολές Υπαξιωματικών (ΑΣΣΥ)
- Σχολή Μονίμων Υπαξιωματικών (ΣΜΥ) 
- Σχολή Μομίμων Υπαξιωματικών Ναυτικού (ΣΜΥΝ)
- Σχολή Τεχνικών Υπαξιωματικών Πολεμικής Αεροπορίας (ΣΤΥΑ)
- Σχολή Υπαξιωματικών Διοικητικών (ΣΥΔ)
- Σχολή Ιπτάμενων Ραδιοναυτίλων (ΣΙΡ)

Τι έχει ανακοινωθεί σχετικά με τη φοίτηση στα ΑΣΣΥ
Σε παλιότερη ανάρτηση είχαμε δημοσιεύσει ότι είναι σε είναι σε εξέλιξη νοµοθετικές ρυθµίσεις αρµοδιότητας των Γενικών Επιτελείων (ΓΕΣ, ΓΕΝ, ΓΕΑ) µε σκοπό να αυξηθεί ο χρόνος φοίτησης στα ΑΣΣΥ από τα δύο έτη που είναι σήμερα στα τρία έτη, χωρίς να είναι δυνατόν την παρούσα χρονική στιγµή (σσ. την ημερομηνία της τότε ανάρτησης) να αναφερθεί ρητά ότι θα έχουν ολοκληρωθεί οι απαραίτητες διαδικασίες, προκειµένου να ισχύσει από το ακαδηµαϊκό έτος 2015-2016.

Πανελλήνιες 2015: Πόσοι μπαίνουν στα πανεπιστήμια

Σύμφωνα με το Υπουργείο Πολιτισμού, Παιδείας και Θρησκευμάτων ο αριθμός των εισακτέων στην τριτοβάθμια εκπαίδευση για το ακαδημαϊκό έτος 2015-2016 ανέρχεται σε συνολικά 68.345 θέσεις. Στις δύο εβδομάδες που απομένουν, οι γονείς προσπαθούν να συμπαρασταθούν στα παιδιά τους, προκειμένου να αποβάλλουν το άγχος τους και να δώσουν τον καλύτερο εαυτό τους. Άλλωστε, το σημαντικότερο στοιχείο που πρέπει να έχουν στο μυαλό τους οι μαθητές είναι ο παράγοντας «ψυχολογία», δεδομένου ότι η πίεση των ημερών θα είναι έντονη.

Κυριακή, 26 Απριλίου 2015

ΣτΕ: Η κατοχή κινητού στις Πανελλαδικές μηδενίζει το γραπτό

Η κατοχή του κινητού τηλεφώνου από μαθητή, ανεξάρτητα αν είναι απενεργοποιημένο ή όχι, κατά την διάρκεια των Πανελλαδικών απολυτηρίων εξετάσεων, αυτομάτως μηδενίζει το γραπτό δοκίμιο, αποφάνθηκε το Γ΄ Τμήμα του Συμβουλίου της Επικρατείας, με τις υπ΄ αριθμ. 1461 και 1462/2015, αποφάσεις του.

Να σημειωθεί ότι η εκπαιδευτική νομοθεσία προβλέπει ότι οι μαθητές κατά την είσοδό τους στην αίθουσα εξετάσεων δεν επιτρέπεται να έχουν μαζί τους βιβλία, τετράδια, σημειώσεις, διορθωτικό (blanco), κινητά τηλέφωνα, υπολογιστές, ηλεκτρονικά μέσα μετάδοσης πληροφοριών, κ.λπ. Σε περίπτωση που βρεθούν στην κατοχή τους τα επίμαχα αντικείμενα το γραπτό μηδενίζεται.

Ειδικότερα, κατά της πανελλαδικές εξετάσεις του Μαΐου του 2013 στο Γενικό Λύκειο Βούλας Αττικής εξεταζόμενος μαθητής, κατά την διενέργεια των γραπτών απολυτηρίων εξετάσεων ζήτησε να πάει στην τουαλέτα.

Όμως, κατά την μετάβασή του έγινε αντιληπτό από καθηγητή-επιτηρητή ότι είχε κινητό τηλέφωνο. Στην συνέχεια ο μαθητής κλήθηκε στην Λυκειακή Επιτροπή, αλλά αρνήθηκε να προσέλθει, με αποτέλεσμα τον μηδενισμό του γραπτού του.

Σάββατο, 25 Απριλίου 2015

Η πολιτική ηγεσία του υπουργείου Πολιτισμού προτίθεται από την καινούργια σχολική χρονιά να επανεξετάσει το θέμα των σχολικών εκδρομών

Τον τρόπο με τον οποίο γίνονται οι σχολικές εκδρομές στοχεύει να εξετάσει από τη νέα χρονιά το υπουργείο Παιδείας. Αφορμή, η περιπέτεια μαθητών από την Αρτα που επισκέπτονταν την Ελβετία και το CERN αλλά «εγκαταλείφθηκαν» από το ταξιδιωτικό πρακτορείο που διοργάνωσε την εκδρομή. Οι 44 μαθητές της Β’ Λυκείου του 3ου Λυκείου Αρτας και οι τέσσερις καθηγητές συνοδοί πραγματοποιούσαν τετραήμερη εκπαιδευτική εκδρομή από τη Δευτέρα.

Πέμπτη, 23 Απριλίου 2015

Η περιπέτεια ενός άνεργου τριαντάρη

Θα ήθελα να μη μιλήσω με αριθμούς. Ο πειρασμός είναι μεγάλος όμως. Και δεν καταφέρνω να τον αποφύγω. Γι’ αυτό και θα ξεκινήσω από το 26%. Τι είναι αυτό το 26%; Ένα ποσοστό θα πείτε… Tο ποσοστό αυτό «απένειμε» στην Ελλάδα η Ευρωπαϊκή Υπηρεσία Στατιστικής, γνωστή ως Eurostat. Και αναφέρεται στην ανεργία στην Ελλάδα για τον περασμένο Δεκέμβριο.

Γράφει ο Γιώργος Λαμπίρης

Τελειώνοντας όμως γρήγορα με τους αριθμούς ας πάμε σε πρόσωπα και πράγματα. Σχετικά πρόσφατα, κάποιοι φίλοι έμειναν χωρίς δουλειά. Στο βωμό των διαρκώς αναγγελλόμενων και καθ’ όλα… σωτήριων μεταρρυθμίσεων μέσω των μνημονίων, τα συγκεκριμένα άτομα άρχισαν όπως ήταν φυσιολογικό, να αναζητούν δουλειά.

O πρώτος της σειράς πήγε μία ωραία πρωία να αναζητήσει την τύχη του. Έφτασε σε ένα ωραίο, ευυπόληπτο γραφείο, με μεγάλα φωτεινά παράθυρα. Μετά την απαραίτητη αναμονή, η καλλίπυγος νεαρά που βρισκόταν στο γκισέ σήκωσε το τηλέφωνο για μερικά δευτερόλεπτα και αμέσως μετά του ανήγγειλε: «Κύριε Μαρτόπουλε, ο κύριος Σαρωνίτης σας περιμένει».

Με το που έκλεισε την πόρτα πίσω του και έριξε μπροστά του το βλέμμα, αντίκρισε το εργασιακό του μέλλον. Το υποψήφιο αφεντικό του, τον περίμενε χαμογελαστό, έτοιμο να του προσφέρει την εργασία που εκείνος τόσο αποζητούσε.

«Κοίτα να δεις, Κώστα» ξεκίνησε ο διευθυντής… «Μπορώ να σε αποκαλώ με το μικρό σου όνομα, έτσι δεν είναι;»

Δεν θα μπορούν πλέον να δημοσιοποιούνται ούτε καν τα θέματα των ενδοσχολικών εξετάσεων!!!

Το υπουργείο Παιδείας με εγκύκλιο ενημερώνει τα σχολεία ότι, κατόπιν ερωτήματος που υπεβλήθη στη Νομική Υπηρεσία του οικείου Υπουργείου σχετικά με τη δημοσιοποίηση των θεμάτων των ενδοσχολικών εξετάσεων και τη χορήγηση φωτοαντιγράφων των γραπτών δοκιμίων προαγωγικών ή απολυτήριων εξετάσεων, εκδόθηκε η υπ΄ αριθμ. 33/2014 Γνωμοδότηση του Ν.Σ.Κ. (Τμήμα Γ΄), η οποία έγινε δεκτή από τον αναπληρωτή Υπουργό, κ. Κουράκη Α., σύμφωνα με την οποία:

«Η Στεφ σε αγαπά». Το τεράστιο μήνυμα που έγραψαν στην έρημο 11 αυτοκίνητα. Το διάβασε από το διάστημα ο πατέρας μιας 13χρονης (βίντεο)


Με τη βοήθεια 11 οχημάτων γνωστής αυτοκινητοβιομηχανίας ένα 13χρονο κορίτσι έστειλε μήνυμα στον μπαμπά της που είναι αστροναύτης! Η εταιρεία Hyundai επέλεξε ως μέρος της διαφημιστικής της καμπάνιας για να προβάλει το νέο της μοντέλο, να βοηθήσει τη μικρή Στέφανι να στείλει ένα μήνυμα στο πατέρας της, που εργάζεται στον Διεθνή Διαστημικό Σταθμό ISS. Ο πατέρας της θα λείπει για περίπου 7 μήνες. Τα αυτοκίνητα μετέβησαν στη λίμνη Νταλαμάρ στη Νεβάδα και με τα αποτυπώματα από τις ρόδες «έγραψαν» στην έρημο το μήνυμα «Steph loves you» (Η Στεφ σε αγαπά), αντικαθιστώντας τη λέξη «love» με μια καρδιά. Εμπειρογνώμονες από την Κορέα, την Ευρώπη και τις Ηνωμένες Πολιτείες συνεργάστηκαν για να δημιουργήσουν την εικόνα μήκους 5,55 χιλιόμετρων, όσο είναι δηλαδή σε μέγεθος περίπου το Σέντραλ Παρκ της Νέας Υόρκης. Η εικόνα είναι μοναδική καθώς τα 11 οχήματα κατάφεραν να σχεδιάσουν τόσο προσεκτικά το μήνυμα στην άμμο ώστε να μοιάζει με αντίγραφο χειρόγραφου. Η εικόνα έγινε ορατή από τον διαστημικό σταθμό, που βρισκόταν σε απόσταση 300 χλμ από την γη. Ο μπαμπάς της μικρής τράβηξε φωτογραφία το μήνυμά της από το διάστημα, για να δείξει στην κορούλα του, πως το σχέδιό της πέτυχε! Σύμφωνα με τους υπεύθυνους του βιβλίου Γκίνες, είναι το μεγαλύτερο μήνυμα που γράφτηκε ποτέ από ρόδες αυτοκινήτων. Δείτε το βίντεο με τίτλο «Ένα μήνυμα στο διάστημα». Η δημιουργία του μηνύματος ξεκινά στο 1:25...

http://www.mixanitouxronou.gr