Stats

Κυριακή, 23 Απριλίου 2017

Ας σκεφτεί επιτέλους η ΚΕΕ και τους μαθητές στα Μαθηματικά Προσανατολισμού!!!

Παραθέτουμε παρακάτω τα στατιστικά στοιχεία των βαθμολογικών επιδόσεων από το 2002 μέχρι σήμερα από τα οποία προκύπτει μία αλήθεια που αρκετοί εκτός χώρου αγνοούν...


Προκύπτει ότι οι μαθητές στα Μαθηματικά Προσανατολισμού (πρώην Μαθηματικά Κατεύθυνσης) έγραφαν σε ποσοστό 46% κάτω από 5 με άριστα το 20 με χειρότερη χρονιά το 2013 με 51,35% των μαθητών να γράφει μέχρι 4,9 με άριστα το 20!!!

Όσο για τους μαθητές που έγραφαν άριστα 18-20 αυτοί είναι μόλις το 3% των μαθητών κατά μέσο όρο με χαμηλότερο ποσοστό το φοβερό 0,65% το 2013!!!

Αν μελετήσει κάποιος ψύχραιμα τα στατιστικά εύλογα αναρωτιέται ποιος φταίει για το γεγονός ότι ένας στους 2 υποψηφίους στα Μαθηματικά δεν περνά το 4,9!
Κάντε κλικ εδώ για να τα δείτε ή να τα κατεβάσετε

Μα ποιος άλλος από την Κεντρική Επιτροπή Εξετάσεων που συντηρεί τα θέματα σε αυτό το εξωπραγματικό επίπεδο για τους μισούς μας μαθητές. Αν θεωρούμε ότι αυτό είναι το επίπεδο γνώσεων που απαιτείται ας γράψουμε νέο σχολικό βιβλίο ας αυξήσουμε τις ώρες του μαθήματος της Ανάλυσης ώστε να προετοιμαστούν καλύτερα οι μαθητές.

Εκτός και αν έχουμε μπερδέψει τις Πανελλαδικές Εξετάσεις με τις Ολυμπιάδες Μαθηματικών.

Τέλος ας σκεφτούμε ότι όταν ένας στους δύο μαθητές γράφει τόσο χαμηλά δεν μπορεί να γίνει σοβαρή διάκριση μεταξύ αυτών των μαθητών και έτσι τους αδικούμε κατάφορα. Και φυσικά δημιουργούμε μία άνευ προηγουμένου μαθηματικοφοβία που διατρέχει στη συνέχεια όλο το Λύκειο αλλά και το Γυμνάσιο.

Θερμή παράκληση λοιπόν και λόγω του νέου εξεταστικού ας επανέλθουμε από φέτος σε θέματα στα οποία θα μπορούν οι μαθητές να αποδείξουν την αξία τους και στα οποία θα κριθούν με δίκαιο και αξιόπιστο τρόπο.

Χαράλαμπος Κ. Φιλιππίδης
Μαθηματικός

3 σχόλια:

  1. Συνάδελφε καλησπέρα.Έχεις δίκιο σε γενικές γραμμές αλλά για να είμαστε σωστοί πρέπει να επισημάνουμε ότι τα ποσοστά αυτά που σημειώνεις αναφέρονται στην τεχνολογική κατεύθυνση 2.
    Γι αυτό καλό είναι να γίνει ένας αναλογικός μέσος όρος ο οποίος να υπολογίζει και τους βαθμούς στα μαθηματικά της θετικής κατεύθυνσης.
    Όχι ότι θα αλλάξει πλήρως ό,τι συμπέρασμα προκύπτει,απλά και μόνο να βγάλουμε συμπεράσματα δίκαια και σαφέστατα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συμφωνώ και θα προσθέσω ότι με το νέο σύστημα το επίπεδο των μαθητών που επιλέγουν Μαθηματικά δεν βελτιώθηκε.

      Διαγραφή
  2. Συμφωνω απολυτα... οι Πανελλαδικες δεν ειναι Ολυμπιαδες....
    Εχουν καταντησει τα Μαθηματικα ο "μπαμπουλας" των Πανελλαδικων....
    Ακομα και καθηγητες αλλων μαθηματων κανουν σχολια του τυπου "εμεις δεν ειμαστε Μαθηματικα"... αλλά εμεις ακομα να καταλαβουμε....

    ΑπάντησηΔιαγραφή