Κυριακή, 23 Απριλίου 2017

Λύσεις βιβλίων και λύσεις σχολικού (απαιτείται κωδικός πρόσβασης)

Διαβάστε προσεκτικά τα παρακάτω:
1. Για να δείτε τις λύσεις χρειάζεστε τους αντίστοιχους κωδικούς.
2. Οι κωδικοί θα δίνονται για το κάθε μάθημα αφού έχει διδαχθεί η αντίστοιχη ενότητα ώστε να αποφεύγεται η στείρα αντιγραφή.
3. Σε ίδιο αρχείο περιέχονται στην αρχή οι λύσεις του δικού μου βιβλίου και στην συνέχεια οι λύσεις του σχολικού βιβλίου.
4. Δεν μπορείτε να κατεβάσετε ή να εκτυπώσετε τις λύσεις παρά μόνο να τις διαβάσετε.
5. Αν υπάρχει πρόβλημα με κάποιον κωδικό ή για οποιοδήποτε άλλο πρόβλημα επικοινωνήστε μαζί μου.
6. Οι λύσεις απευθύνονται μόνο στους μαθητές μου που κατέχουν τα βιβλία μου.



Χαράλαμπος Κ. Φιλιππίδης
Μαθηματικός

2 σχόλια:

  1. κυριε ειμαι στο λαπτοπ και δεν βγαζει λυσεις

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. κάνε κλικ στον Σύνδεσμος κατάλληλος για ipad, tablet, κινητά κλπ.

      Διαγραφή